Мини Марица изток ЕАД започва цялостна реформа в маркетинга

От днес стартира цялостна реформа на търговската дейност в Мини Марица изток ЕАД. Тя се базира на три основни компонента: окрупняване на всички процедури, открити конкурси, ликвидиране на епизодичния характер на поръчките. Целта на отдавна подготвяната реформа е да се изчистят окончателно порочни практики за провеждане на търгове под праговете на малките обществени поръчки, каза изпълнителният директор Тодор Тодоров.
Наясно сме, че маркетинговата дейност е проекция на дейността на цялата компания. Ето защо сме решени да пресечем всякакви нарушения, които се отразяват негативно на имиджа на дружеството, съобщиха от пресцентъра. Очакванията са чрез прилагане на новите подходи, да се получи всеобхватна прозрачност както на процедурите, така и на цялостната маркетингова дейност. Това е задължително условие, което ще укрепи авторитета на компанията. Търговската реформа е част от цялостния бизнес проект на ръководството на Мини Марица изток ЕАД.

източник >>>

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *